خدمت سربازی هم به حراج گذاشته شد!

خدمت سربازی هم به حراج گذاشته شد!

چند وقت پیش حتما تو اخبار شنیدید که طبق تصمیم هیئت دولت و ... و نتیجه گیری که بدست اومده کسانی که هشت سال از خدمت سربازی فراری بودند میتونند کارت پایان خدمت خود را به قیمت 20 الی 50 میلیون تومان از دولت تدبیر و امید خریداری کننــد!

یعنی خدمت مقدس سربازی که میگفتند همین بود ؟؟؟ اینقدر بی ارزش که حتی بشود با پول مقدسات رو خرید ؟؟ جوابگوی این سوال دولت تدبیر و امید و حامیانش باید باشه! برای ما واقعا سوال شده که چطور میشه مقدسات رو با پول خرید ؟ واقعا کدوم قشر از مردم جامعه ی ما میتونند این پول رو بپردازند و معاف از خدمت بشند ؟؟؟

پس عدالت چی میشه ؟؟

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1423913803611.jpg

فرزندان ثروتمندان و همون آقا زاده ها که پولشون از پارو بالا میره تو خونه بشینند و جوانایی که از نظر مالی ضعیف هستن برن در مرز ها برای حفظ جان و امنیت این آقا زاده ها بجنگند و در آخر توسط گروهک هایی مثل پژاک و امثال ریگی کشته بشوند ؟؟ این واقعا چه عدالتی هستنش که اینقدر اختلاف طبقاتی ایجاد کرده ؟؟ چرا مابقی مسئولان هم سکوت کرده اند مخصوصا آنهایی که حرف از ولایت علی(ع) میزنند ! و ادعا میکنند عدالت علی(ع) در جامعه ی ما حکم فرماست ...!

آن جوانی که از خانواده فقیر است باید برود خدمت سربازی  جان و عمر خود را بگذارد تا آن جوان دیگر که از خانواده ثروتمند است برود با دوستان خود عکس سلفی بگیرد و بعد ها با برچسب آش خور به تمسخر آن سرباز ...!

چرا ظلم میکنید و این شانس شهادت و از آقا زاده ها سلب میکنید ؟؟ واقعا آقای روحانی و دولت محترمه آیا شما حاضر هستید همین مبلغ را به کسانی خدمت کرده اند بپردازید ؟واقعا به فکر اغنیا هستید یا کفگیر دولت به ته دیگ خورده است که خدمت سربازی را به حراج گذاشته اید !

پ.ن :همش فکر میکردم سربازی دوسال است ..،نمیدانستم عمر یک جوان است ...!




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: